2017. április 3., hétfő

Répalekvár regenorosan


Már több, mint fél éve a regenor étrend szerint étkezem, és 13 kilótól szabadultam meg úgy, hogy nem éhezem. Hogy ne legyen egyhangú az étkezés, mindig keresek, kutatok receptek után. Így találtam rá a répalekvárra is. Egy hete készítettem regenoros palacsintát, és bizony nem tudtam regenoros tölteléket tenni bele. Most itt van, elkészítettem a lekvárt, aminek nem sok kalóriatartalma van, mert eritrittel édesítettem. Az íze várakozáson felüli, isteni. legalábbis így melegen nagyon ízlett. Mivel egy kiló sárgarépából készítettem, így dunsztoltam az Ella automatámban a többi kis üveget is, hogy később is tudjak enni belőle. Biztos, hogy fogok készíteni máskor is ilyet.
Hozzávalók:
- 1 kiló sárgarépa
- 20 deka eritrit
- 2 citrom leve,
- 4 dl víz(a recept ennyit ír, mivel én Ellában főztem meg, semmi nem párolgott el belőle, így legközelebb 2 deci vízben főzöm.
- vanília aroma
Megfőztem , mivel víz maradt, ezt leszűrtem, a répát összetörtem kézi mixerrel, és már lehet is enni.

Utólag leírom a regenoros palacsinta receptet is, amit kikísérleteztem: tehát hozzávalók:
20 deka rizsliszt, 2 deci kókusztej,  3 deci enyhén szénsavas víz, 3 tojás.

4 megjegyzés:

  1. Nem ismerem ezt a regenor diétát, pedig a férjemnek is fogynia kellene. Jó lenne, ha rá tudnám beszélni...

    VálaszTörlés
  2. Marisz, itt olvashatsz róla:

    http://akokidlitortai.blogspot.hu/search?updated-max=2017-03-03T03:25:00-08:00&max-results=7

    VálaszTörlés
  3. Elkészítettem a répalekvárt, és a regényből piskótát nagyon finom lett
    mind a kettő.

    VálaszTörlés
  4. Bár egy picit odasült,nagyon fincsi lett még így is!

    VálaszTörlés