2019. január 1., kedd

Boldog Új Évet 2019-re!








Boldog Új Évet kívánok minden ismerősömnek, rokonomnak, barátomnak, blogolvasómnak.
Év végén számot vetünk, hogy mit hozott számunkra az elmúlt év. A mérleg nyelve a jó, vagy rossz irányba billen el. A történések egy részét tudjuk irányítani, másik része a sorsra van bízva. A befolyásolható rész abból adódik, tettünk e valamit, ami jobbá teszi az életünket, vagy hagytuk magunkat sodródni az árral. Számomra sok újat hozott az óév és szeretném, ha ennél rosszabb sosem történne.  A legfontosabb az egészség, én ezt nagyon jól tudom, hiszen álltam már sokáig a „majdnem” másik oldalon. Azóta is e-történések árnyékában élek,  s aki egyszer ezen átesik, az tudja, hogy miről beszélek.
Mindenkinek jó egészséget kívánok, hozzá jó lelki állapotot, hiszen aki önmagával meg van elégedve, azt nem az irigység, az intrika és a rossz akarat vezérli.
Végezetül egy kedvenc idézetem álljon itt, ami a mottóm is lehetne. Kár, hogy nem én találtam ki.
"Mindenkinek adatik némi idő, amit azzal tölthet el, amihez kedve van. Rajtunk áll, hogy kihasználjuk-e , de soha egyetlen napot nem kapunk vissza.
(Roger Wilcox)

1 megjegyzés:

  1. Ildikó! Nagyon jó bejegyzést írtál - akár én is írhattam volna...Kár, hogy nem nekem jutott eszembe! ��
    Én is egészségben, békességben, boldogságban eltöltött 2019-es évet kívánok neked, és további jó blogolást! ��

    VálaszTörlés