2015. október 16., péntek

Postaláda torta



Drága barátnőm férje postás, így a mai napon postaláda alakú tortát készítettem a részére .Kricky postaláda tortáját nyomta az orrom alá, olyat szeretne.  Íze finom barackos túrós. A levelet hajnal kettőkor írtam neki:)))))3 db levelet is összegyűrtem, mire úgy gondoltam, ez már jó lesz. Szükséges lenne beszerezni valami nagyon jó ecsetet. Mondtam a férjemnek, hogy hajnal kettőkor írtam azt a levelet. Mire ő: mi az,hát miért nem írtál emailt?  :)(Elnéztem neki, mert nem volt még rajta szemüveg.)A biztonság kedvéért bélyegek is kerültek rá, sőt ajánlott levélként szándékoztam elküldeni . Majd egy másik postás fogja neki kézbesíteni. (Én)
A betűkhöz a sablont még délután vágtam ki szikével. Remélem, tetszeni fog neki. Az íze szerintem fantasztikus, egyik kedvencünk ez a torta, mely úgy készült, hogy saját készítésű tartósítószermentes sárgabarack lekvárral lekentem a piskóta lapot. Erre ment a tejszínes -vaníliás-citromos krémtúró, majd erre tettem omlós sárgabarack darabokat,végül befedtem egy piskótalappal.
Boldog szülinapot kívánok neki!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése