2013. március 26., kedd

2013.03.26.
Régi hobbim a varrás. Szinte bármit megvarrtam régebben. Gyermekeimnek a babakelengyét, (pólya, kising, kocsikabát, rugdalózó), női alkalmi ruha, pelenkázótáska,dzseki,  diplomata táska, ridikül, tolltartó, és sorolhatnám, hogy mi mindent varrtam meg az életem során. Az esküvői kismama ruhámat is én varrtam. Néhány képet találtam csak. Ha rábukkanok még néhányra, akkor itt össze fogom gyűjteni.

Családi házunkban én készítettem a konyhabútort is. Természetesen nem olyan pazar, mintha egy szakember készítette volna, de a célnak megfelel. Már hat év is eltelt, mióta elkészült.Ma már melegebb színeket alkalmaznék.
Én az a fajta ember vagyok, aki nem született semmiféle tehetséggel.
Mindig irigykedve néztem és nézem azokat az embereket, akiknek a "kezükben " van az alkotás képessége. 
Bármit,amit az életben véghezvittem, kizárólag azért tudtam elkészíteni, mert erős akarattal, hittel fogtam hozzá. Másrészt megszállott tudok lenni, ha valami érdekel, addig nem tágítok, amíg véghez nem viszem. Nem adom fel. És ez igaz a betegségemre is!
Én azt vallom, hogy akarattal mindent meg lehet oldani. Így raktam már le laminált parkettát, festettem falat, sőt: az utolsó képen levő tolltartók alatti ágyat is én húztam át bútorszövettel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése