2013. június 14., péntek

Női mell torta

2013.06.14.





Torta 18 éven felülieknek

Tejszínes citromtortát készítettem. A formája női mell alakú. Az alap tortát szív alakú tortaformában sütöttem meg. A mellhez két jókora cserépből készült csészét választottam, ami bírja a sütés hőfokát. Ezúttal nem hat tojásból kevertem ki a piskótát, hiszen a mellformához plusz három tojásos kell, így másfél adagot kavartam az előzőekben leírt olajos-tejes piskótából. Lapozz vissza, ha tudni akarod a receptet. Tehát , kilenc tojásból piskóta kikeverése, aminek a kétharmadát a szív alakú formába, a maradék egyharmadot pedig a két csészébe egyenlően elosztva tettem. Szépen kisültek a piskóták, felszeleteltem, majd elkészítettem a tejszínes-citromos krémet hozzá.
Tejszínes –citromos krém:
Fél liter növényi tejszínt kihabosítok, hozzáadom két citrom reszelt héját, levét, majd két kis natúr joghurtot,tetszés szerint porcukrot. Végül teszek bele 1 db Gála főzés nélküli pudingport. Ez azért kell, hogy a hab ne essen össze, legyen tartása. Habzsákba teszem és megtöltöm vele a tortát. Ugyanígy teszek a „mellekkel” is. Elhelyezem a szív formán a két kisebb halmot. Ezután a hűtőbe teszem dermedni, legalább két órát, de az se baj, ha egy éjszakát. Majd lekenem vajkrémmel, ami igazából a margarin és a porcukor egy-egy arányú keveréke.

Most következik a burkolás. Elő a készen vásárolt unidecet a hűtőből- akinek van kedve, gyúrhat fondantot is-  , színezem ételfestékkel , hogy bőr színe legyen, kinyújtom és a tortára helyezem. Elsimítom a ráncokat különös tekintettel a „mellekre „ is.Fehér melltartót készítek  hozzá csipkemintával.   A „mellbimbó” helyére airbushhal fújok barna ételfestéket. Már csak a 18 as karika van hátra, mivel 18 éves az ünnepelt. Isten éltesse!  



3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!
    Látszik, hogy a melltartó finomabb holmi, nem amilyet az olcsó boltban árulnak! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon király :) Hogyan csináltad csipke mintásra a melltartót ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fatime! Nagyon drágák az olyan mintázó szilikonok, amivel szép mintát tudunk nyomni az anyagba, ezért vásárló körutam során mindig nyitott szemmel járok, hátha látok olyan tárgyat, ami megfelelhet a tortadíszítés során is. Így láttam meg a háztartási boltban olyan műanyag terítőt , amely nagyon olcsó és tökéletesen megfelel erre a célra.

      Törlés