2013. szeptember 1., vasárnap

Kakaós csiga

Kakaós csiga

 

 

 

Hozzávalók:

-50 dkg liszt
-10 dkg kakaó +5 dkg cukor
-5 dkg olvasztott vaj
-5 dkg porcukor
-4 dl tej
-2 dkg élesztő
-2 tojás
-kevés olaj
A tojássárgákat a cukorral kikevertem, hozzáöntöttem  három deci tejet. A maradék langyos tejben elkevertem az élesztőt egy kis kanál cukorral.Amikor felfutott az élesztő, dagasztógépbe tettem, és a liszt ,olvasztott vaj hozzáadásával kidagasztottam. Egy órán át kelesztettem meleg helyen. Lisztezett deszkán kétfelé osztottam, majd megkentem olajjal . Megszórtam a kakaós cukorral,feltekertem és szeleteket vágtam belőle. Tepsibe tettem sütőpapírra.  Befejező műveletként lekentem tojássárgájával. 180 fokon kisütöttem. Gyerekeim egyik kedvenc süteménye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése