2014. január 17., péntek

Királyfi szelet




Királyfi szeletet készítettem.

A napokban találtam rá erre a receptre, gondoltam kipróbálom. A tetejére szerettem volna a csokoládé transzferfóliával való díszítést, de sajnos nem kaptam, így maradt a sima csokimáz.  A receptje a következő:
8 tojásból kakaós piskótát sütöttem .Ezt a lapot kihűlés után kettévágtam.
A középső laphoz 8 tojás fehérjét 30 dkg cukorral felvertem. A recept szerint hozzá kell adni 10 deka pörkölt vagdalt diót, de nekem csak dejó volt itthon, így abból tettem 10 dekát. Hozzáadtam még 15 dkg meggyet (levétől kicsavartam), 10 dkg lisztet és sütőport lisztbe keverve.

 Krém:8 tojás sárgáját+1 egész tojást 25 dkg porcukorral gőz felett  megfőztem jó sűrűre .A mikor kihűlt hozzáadtam 25 dkg RAMA  margarint.
 Összeállítás:barna piskóta –krém-meggyes lap-krém- barna piskóta.
Tetejére mehet csokimáz. Vagy a transzferfóliával való díszítés. Legközelebbre beszerzek egyet.

Hirtelen felindulásban lett felszeletelve, még melegen, így  látszik a képen is, hogy nagyon friss. Talán jobb lett volna várni a szeleteléssel egy napot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése