2014. március 14., péntek

Bukósisak és céltábla


Barátnőm nagy lányának készítettem ma tortát, 17.szülinapja van.  Hobbiját kellett megjeleníteni, ami történetesen a lövészet. Egy céltábla került töltényekkel a torta tetejére, oldalára pedig sablont készítettem, így airbrushhal fújtam a fenyőfákat. A szarvas és a puskák ostyából lettek kinyomtatva ételfestékkel. Ízesítése tejszínes citromos. Isten éltessen Mariann!!!


Még egy torta készült ma, remélem, hogy sikerült megjeleníteni a bukósisak formát.
És a forma, amiről mintáztam.
Mind a két tortánál használtam az airbush technikát. Bizonyára ismeritek. Ha valaki nem ismerné, bemutatom a festékszóró pisztolyomat.Valójában nem ez az enyém, de egy hasonló  márka, tartozik hozzá egy kompresszor.A fotóját  az eladótól kölcsönöztem.

5 megjegyzés:

  1. Nekem mindegyik nagyon tetszik, szuper lett!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik szép, de a bukosisak megtévesztésig hasonlít egy igazira! :)

    VálaszTörlés
  3. Szijja
    Schuszter Krisztina vagyok ès êrdeklődnèk hogy hol vàlaltak ilyen ostyalapot ès kb menyibe kerűlt ? Előre is Kőszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kriszti! Nekem van ételfestékes nyomtatóm, így ha szükségem van rá, akkor kinyomtatom ostyalapra a képet.

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés