2013. április 14., vasárnap

Néró teasütemény

2013.04.14.
Vasárnapi ebéd után Néró teasüteményt készítettem. Kicsit sok lett rajta a csokoládé, de nem akartam , hogy kárba vesszen. Nem először készítem ezt a süteményt. Első alkalommal nagyon sokáig vesződtem vele, mert a sütőlemezre kiskanállal mértem ki a halmokat. Most gyorsan ment, mert a tésztát kis sütőzacskóba tettem és abból nyomtam a sütőlemezre. Hamar elkészült, és nagyon finom.

A receptje a következő. Én fél adagot készítettem, okulva az előző sütésnél kialakult káoszból. Ráadásul a tojásfehérje megmaradt, azzal is kellene kezdeni valamit.



 Néró teasütemény
  • 1 kg liszt
  • 60 dkg margarin
  • 60 dkg porcukor
  • 20 tojás sárgája
  • reszelt citromhéj
  • barack íz
  • kevés olvasztott csokoládé
A margarint a porcukorral habosra keverjük, majd egyenként hozzákeverjük a tojássárgákat és végül a reszelt citrom héját. Keverjük ki  robotgéppel.
Ezután hozzákeverjük a lisztet.
Habzsákba tesszük,  sütőpapírral bélelt sütőlemezre nyomjunk picike halmokat.
160°C-on süssük őket készre.
Mikor kihűlt, barack ízzel összeragasztjuk őket, és olvasztott csokit csurgatunk a tetejükre.

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése