2013. július 8., hétfő

Desszertcsodák-szavazás

Kedves mindenki!
Örömmel értesültem, hogy bejutottam az amatőr ételszobrász verseny 15 legjobbja közé, a desszertcsodák kategóriában az öt  legjobb  közé.
A versenybe a focilabda tortámmal neveztem be.
Ha neked is tetszik, és szeretnél segíteni nekem, hogy megnyerjem a fődíjak egyikét, akkor kérlek kattints a sünre, majd amikor megjelenik a focilabdám, szavazz rá. 
A szavazást a következő linken teheted meg: kérlek másold be a böngésződbe.

http://eteltcsakokosan.hu/etelszobraszat/

Szavazatodat előre is köszönöm.

Szombaton egy babavárós tortával jövök.


2013.07.15.
Köszönöm mindenkinek, aki szavazott a focilabda tortámra! Megnyertem az első díjat a desszertcsodákban. Még nem tudom, hogy  csokoládé tanfolyamot választom , vagy  a tortadekorációs kurzust , de nagyon boldog vagyok!!
Az eredményt itt megtekintheted:

http://eteltcsakokosan.hu/etelszobraszat/

Különösen megmelengette a szívemet az egyik szavazó néhány kedves  sora. Idézem: (bár túlzásnak tartom:)
“Azért választottam a footballt, mert annyira finoman kidolgozott, hogy látvány szinten alig lehet megmondani, hogy nem egy valódi labdát látok-e. Fantasztikusan tehetséges cukrászról (művészről) lehet szó. Gratulálok, és megemelem a nem létező kalapomat.”

A nyereményen kívül kaptam egy lehetőséget a bemutatkozásra: a Konyhasziget augusztusi számában fényképes interjú készül velem .És az oklevél:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése