2013. július 17., szerda

Topsy turvy torta




2013-07-17

Minden tortás álma, hogy egyszer topsy turvy , azaz össze-vissza, alias ferde tortát készítsen. Most engem is utolért a feladat. A kérés az volt, hogy egy képen szereplő tortához hasonlót készítsek. A képen 5 szintes torta volt, ezt kellett 3 szintben elkészíteni, hasonló feelinggel. Kicsit másképp díszítettem volna, de nem térhettem el nagyon a fényképen szereplő tortától.
Már több you tube videót megnéztem régebben ezzel kapcsolatban.
Minden tortánál elhatározom, hogy készítek fázisfotókat, de a készítés alatt annyira belemerülök a munkába, hogy elfelejtkezem a fényképezésről.
Az alsó szint oroszkrém, a középső tejszínes túrós, a legfelső pedig tejszínes gesztenyés ízesítést kapott. Tetejére még egy 40 es szám került, az ünnepelt életkorát megjelenítve.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól megoldottad a feladatot!
    Nekem különösen tetszik a llegfelső szint rózsaszín virág-levél díszítése.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép:) virtuális üdvözletként továbbítom, a neved rajt marad:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Pingvin, továbbítsd csak nyugodtan, megtisztelsz vele, örülök, hogy tetszik. Bár ez egy régebben készült tortám, azért azóta remélhetően fejlődött a technikám. Szép napot, és köszi, hogy benéztél!

    VálaszTörlés