2013. augusztus 19., hétfő

Mai ételünk: Palóc leves




Hozzávalók:
50 deka sertéscomb apró kockára vágva
1 kisebb vöröshagyma szintén apróra vágva,
3 gerezd fokhagyma összetörve
1 csomag fagyasztott zöldbab (saját termés),
1 db paprika, 
1 db paradicsom,
1 húsleves kocka
2 ek tejföl
só, bors, köménymag, babérlevél, pirospaprika, zsiradék, vagy   olaj
Kevés olajon megpároltam a hagymát, beletettem a pirospaprikát, az apróra vágott sertéshúst, sót borsot, köményt, fokhagymát, majd felengedtem vízzel, beletettem a  húsleves kockát. Én a mi változatukból kihagyom mindig a zöldséget . Tettem bele paprikát, paradicsomot is. Fedő alatt félig puhára főztem. Ezután került bele a babérlevél, a zöldbab, és a krumpli. Amikor már minden puhára főtt, tejfeles habarást készítek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése