2014. december 28., vasárnap

Szandim szülinapi tortája




A nagyobbik lányomnak nyáron volt a születésnapja. A huszonötödik. Amikor hazajöttek, a menyasszonyi tortával bajlódtam, így nem tudtam neki elkészíteni a saját tortáját, azt későbbre ígértem.  Azóta már voltak itthon, de mindig összejöttek a teendők. Így most elhatároztam, nem halogatom tovább. Az arcképét próbáltam cukorlapra lerajzolni. Nem vagyok teljesen elégedett vele, de a torta összhatása szerintem jó, és ami fontos, személyre szabott.Mentségemre legyen mondva, nehezebb cukorlapra írni, mint papírra.  Itt mutatom meg a mostanság készült tortáimat, amit eddig nem tettem be ide a blogomba. Vizsgaidőszak van az iskolában, így nem nagyon van idő a tortás hobbimban való alkotásra.


 Chanel logós torta.
 Ez a makaróni torta.

És végül torta karácsonyi díszítéssel
És az oldala:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése