2014. december 7., vasárnap

A citroen és Briguss szülinapija


Elkezdődtek a vizsgák, így kevés idő jut a blogbejegyzésekre, sütögetésre. Most azonban két torta is készült a konyhámban. Egyik a kislányom, Brigitta szülinapi tortája. 15 éves lett december 5.-én. Ő kérte, hogy ilyen legyen. Ráadásul meg is betegedtem közben, így örültem,hogy nem kell túlcicomázni.  A másik torta egy kedves kolléganőmnek készült. Egy Citroen típusú autót szerettem volna megformálni. Nem kedvencem az autó formatorta készítése, de meg vagyok elégedve vele. Sajnos a fényviszonyok így decemberben nem a legjobbak, én pedig nem vagyok felkészülve technikailag a jobb képek készítésére. Így úgy érzem, a torta szebb volt, mint a fotó.
Közös képet a tortával nem engedte feltenni.Ugye ismerős a dolog?- Anyuu, de ugye nem teszed fel a facebokra vagy a blogodra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése