2015. március 14., szombat

Hármas szülinap





Anyukám idén március 13-án tölti be a nyolcvanadik életévét. Elhatároztuk, hogy szervezünk egy családi összejövetelt ennek megünneplésére. Az én születésnapom is,a lányom párjának is ezen a héten van a szülinapja, így megismételjük a tavalyi hármas ünnepet.
Erre az alkalomra elkészítettem egy olyan tortát, amit már régen elterveztem.Péntek 13 csak holnap lesz, nekem mégsem sikerült, amit elterveztem. Így más lett az elképzelésből,így ez egy "elrontott " torta. Íze feketeerdő, a felső szint pedig mascarponés tejszínes kekszes.
És a családi fotók:
 

1 megjegyzés:

  1. Ildikó, Isten éltesse a család összes szülinaposát! Nagyon szép tortát kreáltál, biztos nagyon finom is volt!
    Mostanában ritkábban jövök, de visszanéztem az idei bejegyzéseidet. Ügyes vagy és kreatív!

    VálaszTörlés