2015. június 27., szombat

Zöldbabot tettem el befőzőautomatával


Érik a kertemben a zöldbab.  A meggy berakásra készülve ma  több, mint száz befőttesüveget mostam el. Igaz, arra még várni kell pár napot, hiszen a férjem lepermetezte(ne kérdezd, hogy miért ilyenkor, mert nem tudom:)))))))) Ha addig nem hullik le a fáról, túlérve, akkor a jövő hét közepén fogom berakni. Mikor észrevettem, hogy a zöldbab is szedhető már, egykedvűen vettem tudomásul, hogy mindig akad valami munka a tanulás mellett-helyett,-közben, vagy ahogy vesszük. 
A megmosott zöldbabot apróra vágtam, így került az üvegekbe. A zöld és a sárga hüvelyű babot most nem válogattam szét. Egy fél kávéskanál sót tettem rá, felöntöttem vízzel. Természetesen nem tettem rá semmiféle tartósítószert. 100 fokon 120 percig automatáztam.Kihűlés után mehet a kamrapolcra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése