2015. július 2., csütörtök

Meggy eltevése télre befőzőautomatával

A tavalyi évben nem voltam megelégedve a befőzött meggyel. Szénhidrát csökkentés címen akkor csak 3 evőkanál cukrot tettem egy üvegbe. Bármennyire is szeretnék spórolni a cukorral, a gyermekem nem eszi meg így, pedig imádja a meggyet. Én egy ideje nem fogyasztok hozzáadott cukrot, de kenyeret sem, csak ritkán bűnözök vele.Meg is van az eredménye, hat kilót fogytam.
Ma a családdal közösen 83 üveg meggyet tartósítottunk befőzőautomatával. Igencsak sietni kellett a befőzéssel, hiszen holnap elutazunk  a hőn áhított nyaralásra. Igazából még sosem voltunk nyaralni, egy -két három napos kirándulást kivéve ,ahol is esett az eső, és akkor még a régi rossz autó is megkeserítette a nyaralás napjait.
A mostani meggyre üvegenként 5 kanál cukrot tettem, majd 85 fokon 35 percig tartósítottam.
A nyaralásra visszatérve a férjem és a kutyusunk itthon maradnak, ők így döntöttek, nekik ez a pihenés. Legalább lesz, aki őrizze a házat.
Görögországban remélem nem romlik a helyzet, és maradéktalanul tudjuk majd élvezni egy másik ország kultúráját, a napot, a tengert. Én beásom magam a homokba, remélem, minden jól fog sikerülni.
Ha minden igaz, a második félévet is sikeresen zártam az egyetemen. Ha hazajövök, a szakdolgozatra fogok gyúrni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése