2015. szeptember 26., szombat

Brassói aprópecsenye Ella kuktám közreműködésével

 Hozzávalók 4 személyre:
- 80 deka burgonya
- 60 deka sertéshús(comb)
- 3 gerezd fokhagyma
- fél fej vöröshagyma
- fűszerek(bors, majoranna, só, köménymag,pirospaprika)
- olaj a krumpli kisütéséhez
- 1 ek kókuszzsír
A burgonyát kockákra vágtam, és papírtörlőre téve lecsöpögtettem, szárazra töröltem. Forró olajba megsütöttem, majd szintén papírtörlőre téve eltávolítottam a felesleges olajat róla. Rázó mozdulatokkal összekevertem egy kis sóval. (Így nem törik össze  a krumpli)
Ezután a kókuszzsíron megpirítottam a vöröshagymát, rátettem a húst és pár percig fehéredésig pirítottam.Meghintettem  a zúzott fokhagymával, a fűszerekkel, majd Ella kuktába téve (víz nélkül) pörkölt programon puhára főztem.
Ezután összekevertem , majd tálaltam. Nagyon ízletes lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése