2020. július 16., csütörtök

Csemegeuborka befőzőautomatával tartósítva






Ebben az évben így tartósítottam a csemegeuborkát. A jövőre nézve szerintem ez lesz az irányadó.
Felöntőlé: 3 rész víz, 1 rész 10 % os ecet.
Az üvegekbe külön adagolva a fűszerek mennyisége a következő:
kapor, babérlevél, fél kávéskanál egész bors, ugyanennyi egész kömény, mustármag és koriander. Egy üvegbe kb: 40 dkg uborka fér.
Idén kilenc kiló uborkát vettem, ebből 28 db 7 decis üveg lett tele.
A felöntőlevet elkészítettem:
1 liter lé=7,5 deci víz, 2,5 deci 10 % os ecet, 4 teáskanál só, 8 evőkanál cukor.(ez négy üvegre elég)
Az összes üvegre ezt a mennyiséget hatszor ismételtem.
A befőzőautomatában 80 fokon 20 percig kell dunsztolni Az első adag kicsit továbbmaradt, és 5 perccel tovább lett dunsztolva, remélem, azért ropogós marad, és nem romlik meg.


Itt sorakoztatom a tortáim képeit, amit  ebben az évben készítettem.
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése