2014. április 6., vasárnap

Bartus Dóri drótos cukorvirág kurzusán vettem részt.



Nem maradhat ki a blogomból, amit hétvégén tanultam a drótos cukorvirág készítésről.
Bartus Dóri cukorvirág kurzusán vettem részt. Én már egy ideje tanulom az internetről különféle oktatóvideók segítségével a drótos cukorvirág készítést, de soha nem  voltam még olyan oktatáson, ahol ezt szemtől szembe megtanulhattam volna. Most lehetőségem nyílt  erre. A reggeltől estig tartó kurzuson egy csodálatos virágcsokrot készítettünk. Orchideát már előzőleg is készítettem, ezt most másféle kiszúróval, más alakban készítettünk el. Kicsi filigrán , lila pillangó is van a csokorban, aminek külön örültem.  Nemsokára újabb virágokat fogok készíteni, mert a kurzuson tanult dolgok nagyon inspirálóak számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése