2014. április 12., szombat

Türkizkék torta 60. szülinapra

Egyik barátnőm most töltötte be a hatvanadik évét. Ez a torta az ő számára készült.Valami nagyon szépet, elegánsat szerettem volna kreálni. Az alapszínen gondolkodtam, milyen színt keverjek ki az airbrush pisztolyomba. Ugyanis festék kutyulásban nagyon pancser vagyok.  Hiába néztem már a színkeverésről videót, képeket, mégis addig-addig rakom a festéket , amíg egy csúnya, általában barna színt kapok. Érdekes, barna színt mindig sikerül kikeverni! Meg sötétkékes-rettenetet. Rakok ebből is egy kicsit, meg abból is egy kicsit, aztán kiborítom a csapba. Ezúttal türkizkéket szerettem volna. Hogy sikerült-e , azt döntse el a szülinapos. Vagy inkább levélzöld lett?:) Egyébként a színtől függetlenül, vagy éppen amiatt, de nagyon tetszett neki. A virágok közepébe ehető lüsztert tettem, valójában egy alkalmi, elegáns torta virított a hűtőmben. A 60 as számot körben lefújtam a festékkel, és  szintén lüszterrel vettem körbe.
Boldog szülinapot Valika!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése