2014. április 24., csütörtök

Másik hobbim




Van a tortadíszítésen kívül egy másik hobbim is, mégpedig a varrás. Ipari varrógépemet használtan vettem, de nálam van már vagy húsz éve. Előtte egy varrodában dolgozott. Nagyon jó szolgálatot tett nekem, sokat varrtam vele. Azóta egy háztartási varrógéppel és egy interlockkal bővítettem a gépparkomat. Varrtam a gyermekeimnek a babakelengyét, a kocsikabáttól kezdve  a kisingig mindent. Azt a kismama alkalmi ruhát, amiben az esküvőmön voltam.  Mindig kéznél van, ha függönyt kell varrni, vagy csak egyszerűen egy nadrágot felaljazni. Ajándéktárgyakat is készítek vele gyakran. Mappák, tolltartók, szemüvegtokok sorakoznak és várnak ajándékozásra, mert ez annyira személyes, névre szóló ajándék tud lenni. Azonban ehhez is ihlet kell, van, amikor nincs az a dolog, ami oda tudna ültetni a varrógép elé, és van olyan  is, hogy reggel kezdtem és este csak azt veszem észre, hogy beesteledett, de én még mindig varrok.
Most szemüvegtokot és tolltartót varrtam, mert kifogytam az ajándékokból. A képen a kész és félkész tolltartók, szemüvegtokok sorakoznak.
Ha meglátok egy különleges anyagot, akkor megveszem, és tartogatom addig, amíg nekiállok valami szép ajándékot készíteni. A legkülönlegesebb anyagok a használtruha boltban vannak. Egy egy flitteres, hímzett anyag, ami ruhának nagyon rikító, vagy divatjamúlt, tolltartónak nagyon szép lehet. Sokszor szinte szégyellem megvenni, hiszen az eladó azt hiheti, hogy hordani fogom. Bélésnek előfordul, hogy kinőtt ruhát, pizsamát  használok fel. Újrahasznosítom azokat az anyagokat, amiben fantáziát látok. . Régi bőrkabátból készítettem én már diplomatatáskát is. Sőt a laptopomat saját készítésű laptoptáskában hordtam.


És elkészültek az ajándékok.



Itt szeretném megkérni a blogom olvasóit, hogy legyetek szívesek szavazni a focilabda tortámra, ha van időtök és kedvetek. Ez egy országos ételfotó pályázat. Csak akkor kerül a tortám a zsűri elé, ha legalább negyven szavazatot kap. Köszönöm!!
 A linkre kattints, ha nem működik, akkor másold a böngésződbe.

https://www.facebook.com/cultest/app_701050309938807?app_data=eyJlbnRyeV9pZCI6IjIwMzcifQ=


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése