2014. június 12., csütörtök

Brigusom bankettje és ballagása

 Brigitta, kisebbik lányom kész hölgy, most végzett a nyolcadik osztályban.Ma volt  a bankett az iskolában, amin én is részt vettem.  Mosogattam, tálaltam, fényképeztem, videóztam,azaz mindent, amire ilyenkor szükség lehet. Berakok ide néhány képet, hiszen olyan jó ezt pár év múlva visszaolvasni.
Én királyfi szeletet sütöttem. Előzőleg már leírtam a receptjét, keress vissza, ha el szeretnéd készíteni, most csak a fotóját mutatom a  sütinek, amikor már készen áll az indulásra, bedobozolva.


Brigitta ballagási fotója,majd a bankett ruhában, végül ünneplőben. Bankettruhának egy csodaszép fekete tüllruhát választottunk.
Szombaton lesz a ballagás. Itthon egy héttel később tartjuk, hiszen a nagytesó nem ért haza még, így egy hetet várunk rá, mert csak vele , és a párjával lesz teljes az ünneplés.
Nem hagyhatom ki az érmet, amit Brigitta lányom kapott jó tanulmányi eredményéért, és közösségi munkájáért. 9 db Petőfi érmet  osztott ki az iskola, egyiket a lányom kapta, nagy örömünkre
!

Remélem, csodaszép napod volt Brigittám! Sok boldogságot  kívánok az életben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése