2014. szeptember 3., szerda

Reszelt alma berakása befőzőautomatával

Ma vettem egy láda almát. Nem azért vettem, hogy télire elrakom, de addig nem nyugodtam, amíg meg nem hámoztam a felét. Egy részét lereszeltem, jó lesz almás pitébe télen, de két üveg almakompótot is tettem el  üvegekbe.
A befőzitisz egy ragályos betegség, ami gyorsan terjed  a befőzőautomatával rendelkezők csoportjában.Már engem is utolért.

Reszelt alma:
Az almát lereszeltem, üvegekbe raktam. A hétdecis üvegbe egy, a nagyobb üvegekbe kettő kanál cukrot tettem. Kevés levet engedett, azt ráöntöttem, és 85 fokon 30 percig automatáztam.
Az almakompóttal ugyanígy jártam el, (a hőfokot és az időtartamot illetően,) azonban itt szeletekben tettem az üvegbe az almát ,felöntöttem vízzel és kevés szegfűszeget is tettem az almaszeletek mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése