2015. július 19., vasárnap

Lila-lime emeletes menyasszonyi torta, wakeboardos, torta és a motörhead téma a tortán megjelenítve

Az alsó két szint kinagyítva. Ez a két szint 14,5 kiló volt, az egész tortával nem kíséreltem meg a mutatványt, hogy a mérlegre álljak.


Az a megtiszteltetés ért, hogy hétvégére egyik kedves ismerősömnek,(aki a családtagunk egyik rokona) én készíthettem el a menyasszonyi tortáját.  Lila, lime színekkel  dolgoztam. A tortára drótos cukorvirág került. Külön öröm volt számomra, hogy megdicsérte azokat egy cukrász végzettségű emberke.

Készítésénél küzdöttem a konyhámban uralkodó 40 fokos meleggel. Nagy súlya miatt csak egy gyors fotó készült róla,hiszen folyamatosan kellett hűteni. Ki-berámolni a hűtőbe, jó fényviszonyokat előidézni nem volt lehetőség, a torta nagy súlya miatt. Alig bírtam megmozdítani .Az alsó két szint kb 14,5 kiló volt, ekkor még rá tudtam állni vele a mérlegre, a másik két szint felrakása után nem mertem megkísérelni a mutatványt.
A következő  tortán egy wakeboardozó hölgyeményt szerettem volna megjeleníteni.A fejem vertem a falba, mikor rádöbbentem, a meleg miatt nem  kellett volna beígérni az airbrushhal való festést, hiszen amikor kiveszem a hűtőből, elkezd gyöngyözni és összefut rajta a festék.Így kora reggel álltam neki, és csak alap festésre vállalkoztam. Ha nincs ennyire meleg, cizelláltabb lett volna.


 Motorhead torta.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése