2016. június 29., szerda

Cigánypecsenye

Mai ebédünk cigánypecsenye volt. Még délelőtt elgyalogoltam a tőlünk fél óra járásra lévő  ABC-be. Gondoltam jót fog tenni a mozgás. Bár kint 30 fok volt, a kutyusom, Csuri nagyon örült neki, hogy magammal vittem. Megvásároltam az ebéd alapanyagait.
Hozzávalók:
2 fej vöröshagyma,
pár cikk fokhagyma,
4 szelet tarja,
4 szelet füstölt tarja,
4 szelet húsos szalonna,
4 szelet füstölt szalonna,
liszt,
pirospaprika,
olaj,

Köretnek szalmakrumpli és rizs.
A fokhagymát lereszeltem, egy deci olajba tettem, és ezzel meglocsoltam a tarjaszeleteket. Így került a hűtőbe egy órára. A hagymát karikára vágtam, és meghempergettem a paprikás lisztben. Ezt tettem a tepsi aljára. Erre kerül a paprikás lisztben meghempergetett tarja, ami előzőleg egy órát állt a fokhagymás lében  a hűtőben. A tarjaszeletekre került  a füstölt és a húsos szalonna is. Lefedtem alufóliával, és 210 fokon sütöttem. A végén levettem az alufóliát róla, és lepirítottam.
Köretnek szalmakrumplit adtam mellé, valamint párolt rizst.
Jó étvágyat annak, aki elkészíti! Nekünk nagyon ízlett.

1 megjegyzés:

  1. A recept rokonszenves, ha nem is olcsó, egyszer talán majd megcsinálom...

    VálaszTörlés