2016. december 4., vasárnap

Brigitta 17 éves lett



Kisebbik lányom 5-én tölti  17. szülinapját. Mivel hétvége van, így ma tartottuk meg.
A tortája fehér csokis mascarponekrém, benne málnadarabokkal.
Boldog szülinapot Brigitta!


PS: A fehércsokis krém receptjét itt találod.itt

Este hírtelen felindulásból kifliket is sütöttem a gyerekek reggelijéhez.  Látszik, hogy még ezt nekem gyakorolni kell.


A receptjét a neten találtam, sajnos nem jegyeztem fel, hogy honnan származik.
A receptje  következő:
Hozzávalók:
- 35 deka liszt
- 2,5 deci tej
- 2,5 deka élesztő
- 2,5 deka olvasztott margarin
- 1 tk cukor
- 1 tk só
- kenéshez 1-2 ek tej

Élesztőt a cukorral felfuttattam. A lisztet összekevertem a sóval, olvasztott margarinnal, az élesztős tejjel, Kenyérsütő géppel egyszer 10 perc alatt kidagasztottam.
Ezt a mennyiséget két részre osztottam.
Mindkét részt még 4 -4 részre vágtam. Kinyújtottam a lapokat, kifli formára tekertem Sütőpapírral kibélelt tepsin alsó felső sütésen 200 fokon kisütöttem, de előtte tejjel lekentem.A sütő aljába vizet tettem egy edénybe.

Új próbálkozás, :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése