2016. december 12., hétfő

Mákos krémes



 A receptet az internetes barangolásom során találtam, ezért nem tudok jelölni hiteles forrást. Elkészítettem, továbbadom.

Hozzávalók:
 Mákos töltelékhez:
- 25 deka darált mák
- 15 deka margarin
- 2 db tojás
- 5 deka kristálycukor
- 2 dl tej
- 1 csomag sütőpor
- 3 deka liszt
A hozzávalókat összekeverem, egy sütőpapírral kibélelt tepsibe simítom.
Erre öntöm a piskótát, amit a következőképpen készítek el.
Piskóta:
5 tojás sárgáját kikeverek 15 deka kristálycukorral, hozzáteszek 15 deka lisztet, egy sütőport, és a tojás felvert habját.
A mákos rétegre öntöm, és előmelegített sütőben kisütöm.
Hagyom hűlni.
Közben elkészítem a krémet, ami a tetejére megy.
4 dl tejet elkeverek 4 kanál liszttel, felforralva besűrítem, 15 deka margarint kikeverek 15 deka porcukorral, és a lisztes sűrítménnyel elkeverem. Ezt ráöntöm a már kihűlt süteményre.
A tetejére ganachet öntöttem, ami 1 deci tejszín, és 10 deka csoki elegye. A tejszínt felforrósítom és elkeverem benne a csokit.





És Freddy egy számgépes hős.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése