2017. január 29., vasárnap

Első hamburger zsemlém

Kiflit vagy zsemlét süssek? - morfondíroztam , amikor megláttam a Limara oldalán a hamburger zsemle leírását. Nosza, neki is ugrottam azonnal. Bár látom a hibáit, legközelebb mit kell elkerülni. Most túl hamar lekentem tojással, így egyik-másik kirepedt.Az élesztőt sem volt türelmem kivárni, hogy megolvadjon, mert a fagyasztóból vettem elő. Az íze isteni finom. a receptet megtaláljátok Limaránál  .itt.
 Egy adagból kilenc darab zsemle lett. Bár én a diétám miatt nem ehetek belőle, suttyó módon belekóstoltam a lányom megvajazott zsemléjébe. 
És annyira népszerű lett, hogy azonnal bedagasztottam a következőt, íme:
Ez már horror számomra, ha nem  az esti órákban lennék , akkor bizony diéta ide vagy oda, megkóstolnám. Finom vajjal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése