2017. január 9., hétfő

Limara foszlós kalácsa


Tegnap a kiflik sültek este a konyhában, gondoltam, hogy ma megpróbálkozom a kaláccsal is. Ki más receptje lehetne az, mint a Limaráé?
Elkészült, és ma először megszegtem a diétámat, mert nem tudtam ellenállni neki. A ronda, de finom kategóriába sorolnám.( Itt már hiányzik az a része, amit elfogyasztottam:)
Recept:
- 2,5 deci habtejszín
- 1 egész tojás
- 1 tojásfehérje
- csipet só
- 3 ek cukor
- 50 deka liszt
- 2 deka élesztő



1 egész tojás a lekenéshez
A kenyérsütő gépbe teszem a hozzávalókat.  Kétszer tíz percig dagasztottam. Nekem még tenni kellett bele valamennyi tejszínt, mert nagyon kemény lett a tészta. Tálban utána duplájára kelesztettem.  Én nem úgy fontam, ahogy le van írva a receptben, hanem a you tubeon látott négyes fonást alkalmaztam. Tojással lekentem . 30 perc alatt jénaiban sütöttem, alsó - felső sütésen. A fele időnél letakartam a jénai tetejével, mert nagyon kezdett pirulni a teteje. Mennyei finom lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése