2016. augusztus 23., kedd

Nagytakarítás

Számítógépem lelassult, így szükségét láttam az újratelepítésének. Mivel elég sok anyagom összegyűlt rajta, ezért  előbb elkezdtem rendszerezni az anyagokat. Sok sok anyagot át akartam menteni, hiszen a főiskolai, a mesterszakos anyagom mind.- mind rajta vannak, sőt a hosszú évek során összegyűlt fényképek, nyaralásos, tortázós, unokázós képek Ahogy így barangoltam az emlékek között, rácsodálkoztam néhány tortám képére, amit itt megosztok veletek.Ezek azért furcsák számomra, mert ezek rég feledésbe merültek. Az első a makaróni torta. Ez marcipánból készült a férjem szülinapjára, be is csaptam vele.
Ezek ünnepi kis muffinok, elegáns díszítéssel.
Itt mézesek díszítésébe kezdtem, igaz , nem profi eredménnyel. van még mit gyakorolni.
Itt egy meglepi torta, unokaöcsém szülinapjára készítettem, a fényképét is cukorlapra festettem.
Itt pedig a Szamos Marcipán cukrászdában voltam, egy kurzuson, amit nyertem, bőszen készítek egy tortát éppen.
Még keresgélek.....:)

A lila emeletes.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése