2016. augusztus 12., péntek

Torta esküvőre




Kedves kolléganőm esküvőjére készítettem ezt a tortát.
 Ízesítése oroszkrém.Az alsó szintet rózsaszínű cukorcsipkével díszítettem. A felső szinten egy újfajta szilikonos díszítést alkalmaztam. A tetejét saját készítésű cukorból készült rózsa  díszíti. Eredetileg több rózsát készítettem, aztán valahogy úgy gondoltam, nem kell több rá.Végül levéllel egészítettem ki.

 Az oroszkrém receptje: Én ennek az adagnak a  kétszeresét vettem,így jutott a torta két szintjébe. 
15 deka kristálycukrot, elkevertem 5  egész tojással, 3 deci tejjel, vaníliás cukorral, majd gőz felett sűrűre vertem. Amikor már forró a tojásos massza, és besűrűsödött, akkor leveszem a tűzről. Közben 3 deka zselatint kevés forró vízben feloldottam, és szűrőn keresztül a tojásos masszához adtam. Ezután kevergetve kihűtöttem, majd kevés időre a hűtőbe tettem. Vigyázni kell, nehogy a hűtőben megszilárduljon.Mialatt hűl a krém, felvertem 3 deci tejszínhabot és ehhez a masszához kevertem, plusz vanília aromát is.  Nyomózsákba tettem, és betöltöttem vele  a tortákat. A krém közé beletettem még tíz deka mazsolát is, amelyet előző nap  1 rumaromába áztattam.
Sok boldogságot kívánok az ifjú párnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése