2016. szeptember 10., szombat

Padlizsánkrém

Már nagyon sokszor hallottam a padlizsánkrémet az egekig magasztalni ismerőseimtől, így muszáj volt nekem is kipróbálni.
Vásároltam 4 közepes méretű padlizsánt. Ezeket kettévágtam, és a vágott felületével lefelé a sütőbe tettem. Alá természetesen szilikonos zsírpapír került. Hőlégkeverésen 180 fokon 40 percig sütöttem. Amikor megsült, belsejét kiskanállal kikapartam. Az így kapott masszához kevertem borsot, sót, egy tubus majonézt (160 gr), egy gerezd fokhagymát. Egy közepes fej hagymát apróra vágtam, szalonnazsíron megfonnyasztottam, és ezt is a masszához kevertem. Rúdmixerrel kevertem homogén eleggyé.
Kenyérre kenve tényleg nagyon finom, én apróra vágott füstölt sajt darabokkal szórtam meg.
Jó étvágyat hozzá, aki elkészíti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése