2016. szeptember 27., kedd

Tönkölylisztes kenyerem

Szabadságon vagyok. Még tart a jó idő, ezért minél több időt szeretnék a szabadban tölteni, élvezni a kora őszi idő napsugarait. Ezért a kis kerti konyhámban kezdtem el főzni a mai ebédet, zöldbab főzeléket pörkölttel. Közben bedagasztottam Limara kenyerét, azzal a különbséggel, hogy a lisztet lecseréltem tönkölylisztre és az olajat zsírra. Limara JBFK kenyerét itt találod.
Azért tönkölyliszttel, mert egy új diétába kezdtem, a Reg-enor-os diétába. Ez pedig tönkölylisztes kenyeret ír elő, azt is pirítva. Az olajat is tiltja az étrend, így tehát azt is lecseréltem jóféle házi zsírra.
A diétának megfelelően a zöldbabot is rizsliszttel rántottam be, észre sem vették a gyermekeim a különbséget. Azaz, a kislányom, aki szinte soha nem ette meg a zöldbabfőzeléket, ebből most kétszer szedett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése