2016. szeptember 29., csütörtök

Töltött káposzta rizs helyett karfiollal a töltelékben-Regenor étrendnek megfelelve

Az új étrendemnek megfelelően kipróbáltam a töltött káposztát rizs helyett karfiollal tölteni.
Mennyeien finom lett! Ezentúl mindig így készítem. Mindamellett, hogy a rizsnek nagyobb a glikémiás indexe, kalóriatartalma, sok szénhidrátot tartalmaz.
Annyit fűznék hozzá, hogy én az intelligens kuktámban főztem meg. Így fele annyi vízzel kell megfőzni, mint a rizzsel készített káposztát. Mivel ez egy zárt rendszer, nem párolog el víz belőle. Rizs pedig nincs benne, ami felszívná a vizet.
A diétámról folyamatosan beszámolok itt, remélem, lesz változás, lesz miről.Annyit már most elmondhatok, hogy hiába jól laktam ezzel a káposztával, nincs teltségérzésem, nincs hasi diszkomfort érzésem, mint amikor jóllaktam a hagyományosan elkészített káposztával.

Ja,  és kenyeret is sütöttem ma, pedig igencsak náthás vagyok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése