2014. augusztus 26., kedd

Első gyümölcstortám vaníliás túrókrémmel.


Valami túrós gyümölcsös finomságra vágytam, így eszembe jutott, hogy már régen szerettem volna készíteni gyümölcstortát. Délelőtt kislányommal a piacon megvásároltuk hozzá a gyümölcsöket . Nem csak gyümölcsöket vettünk, amolyan shoppingolós  hangulatban indultunk el, Brigusnak (feltétlenül és mindenképpen:) szüksége volt egy szempillagöndörítőre, egyéb sminkcuccokra, ami ugye kihagyhatatlan, és a két nap múlva bekövetkező erdélyi útjához is(verébtábor) kellett vásárolni pár apróságot.Nekem is halaszthatatlan volt beszerezni pár ecsetet.
Amikor hazaértünk, azonnal nekiláttam a tortakészítéshez. Mivel a piskótát előző este 11 kor hirtelen felindulásból megsütöttem, már "csak" a torta töltése és a gyümölcsök faragása volt hátra.
A torta vaníliás  túrókrémmel lett megtöltve, de került bele baracklekvár a rétegek közé, sárgabarack befőtt a túrókrém tetejére. Igazi ízkavalkád, bár most kihagytam a roppanós csokiréteget belőle.
Recept. ( a vaníliás túrókrém) Ugyanaz, mint a kalocsai menyasszonyi torta  krémje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése