2014. augusztus 21., csütörtök

Toyota Hiace mikrobusz torta és a barackbefőtt :)




  Toyota Hiace mikrobusz torta alakban

Ízesítése főzött csokoládé.

És akkor egy kis véleményt írok a befőzőautomatával eltett őszibarack befőttről.
Ma nassolhatnékom támadt. (Van ilyen szó?)Mivel a barack befőttekre csak egy kanál cukrot tettem, így kevés bűntudattal a kazánházba siettem, és leemeltem egy üveg befőttet  a polcról. Az egy hete eltett barackbefőtt íze mennyei. Még a kislányomnak is ízlett, aki nemigen eszik befőttet, még a gyümölcsöt is nehéz sokszor rátukmálni . Ezen felbuzdulva szombaton utam a nagybanira vezet ,veszek őszibarackot. Már a világ összes üvegét felvásároltam,  a barátoktól, rokonoktól is összegyűjtöttem, most még ráadásul egy webshopból is rendeltem. Amikor Brigi lányommal ma a Lidl-ben megálltam a befőzőpolc mellett, akkor halkan odasúgta: ajjaj, menjünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése