2016. április 2., szombat

A focitorta utóélete:)







Egy régebbi bejegyzésemben step by step bemutattam a focilabdatorta készítésének rejtélyeit.
Azt vettem észre, hogy sokan utalnak a bejegyzésem linkjére, hogy az én leírásom alapján készítették el, és sikerült. Nagy öröm ez számomra. A mai napon is kaptam egy köszönő levelet, melyben elküldte a készítő az általa, az én leírásom alapján készített focitorta fotóját. Kedves olvasóm, köszönöm a visszajelzést, mástól is szívesen veszem, ha elküldi a képet a leírásom alapján készült tortáról.
 .......Éééés ma este észrevettem, hogy az elefánt tortámhoz gyanúsan hasonlító elefánt torta került fel a közösségi oldalra.  Végül kiderült, hogy az én tortám volt a minta, ami alapján elkészítette.  Elismerő dicséretet kaptam, mely így szólt:  " Nagyné Tóth Ildikó! Ez a tied? Ezt a képet találtam a neten! Akkor a tied volt a prototipus! Nagy segítség volt! És messze a legjobb elefánt torta,ami csak megjelent a neten! "

Bár nem nehéz felismerni, mert minden tortámat akokidli jelzéssel látok el, mint ezen az elefánton is látható.
akokidli-(ildikóka) :):)


Ez pedig a mai kenyerem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése