2016. április 17., vasárnap

Bajor hús

Tegnap vásároltam 8 szelet karajt,s receptet kerestem ,hogyan tudnám ízletesen elkészíteni, hiszen a karaj elég száraz, könnyen kiszárad a sütőben.  Az interneten barangolva  a következő linken találtam ezt a receptet:
 http://www.nosalty.hu/recept/bajor-hus
Nem szeretek alufóliával lefedve húsokat sütni, a sütőmet kímélve, (s magamat a súrolástól) jénaiban lefedve sütök. Nosza elő a kacsasütő jénait, és abba fektettem le a karajszeleteket.
Hozzávalók:
- én 8 szelet karajt vásároltam,
- 8 db tojás,
- 2 kicsi tejfel,
- 15 deka sajt,
- 1 ek. liszt,
- só, bors, pirospaprika,
- olaj.
Elkészítése:
A karajt kiklopfoltam, sóztam, borsoztam.
A jénai alját kiolajoztam. A borsot, pirospaprikát és a lisztet összekevertem, ebben megforgattam a karajszeleteket, majd  a jénai aljára fektettem úgy, hogy ne fedjék egymást.




A tojást ízesítettem sóval, borssal, összekevertem habverővel két kicsi tejfellel. Ezt a folyékony masszát ráöntöttem a húsra, és lefedve 30 percig sütöttem 200 fokon.

 Nekem kivételesen elfogyott a sajt , így nem tettem rá. Ezt utólag kell ráolvasztani. Viszont találtam mascarponét, elkevertem kicsi tejfellel, s mivel nem volt elég folyékony, kis tejet tettem bele. A tetejére öntöttem és 10 percig még visszatoltam a sütőbe. Jó étvágyat hozzá, akinek kedve támad elkészíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése